توليد و طراحي برج هاي خنك كننده توليد و طراحي برج هاي خنك كننده .

توليد و طراحي برج هاي خنك كننده

نوين تهويه صنعت


نوين تهويه صنعت

در اين بخش قصد داريم تا اطلاعات مهمي در زمينه توليد برج خنك كننده در اختيار شما قرار دهيم.در ادامه با نوين تهويه صنعتهمراه باشيد.

فرايند توليد برج خنك كننده بسيار پيچيده مي باشد و نياز به دقت بالايي دارد.چنانچه در حين توليد ظرافت كار در نظر گرفته نشود و همچنين چنانچه نكات مهم و كليدي ساخت برج خنك كننده در نظر گرفته نشود مي تواند آسيب هاي جدي را به يك خط توليد تحميل كند.

مباحث مهم در توليد برج خنك كننده

مساله ي مهمي كه ميبايست در طراحي و توليد هر واحد صنعتي در نظر گرفته شود،نحوه خنك سازي دستگاه هاي خط و همچنين نوع انتقال دماي آنها به محيط بيرون توسط تاسيسات مخصوص مي باشد.زيرا اگر به دليل فشار كار دستگاه دماي آن و ساير تجهيزات صنعتي از حد مجاز بيشتر شده و ميتواند در عملكرد واحد صنعتي مشكلات عديده اي بوجود بياورد.

توليد برج خنك كننده

تاريخچه توليد برج خنك كننده به حدود 100 سال پيش باز مي گردد و از آن روزگاران تاكنون همواره برج خنك كننده در حال بهينه سازي و پيشرفت بوده است و هميشه سعي سازندگان بر اين بوده است تا قدرت خنك كنندگي را افزايش و ميزان انرژي مصرفي را كاهش دهند.از نظر جنس بدنه مي توان برج خنك كننده را در سه دسته بندي كلي قرار داد: برج هاي بتني،برج هاي گالوانيزه و برج هاي فايبر گلاس.همچنين انواع برج خنك كننده بر اساس نوع كاركردشان با توجه به شرايط آب و هوايي و اقليم جغرافيايي  به انواع برج هاي مرطوب برج هاي خشك و برج هاي مرطوب و خشك تقسيم بندي مي شوند.نوين تهويه صنعت مجري توليد انواع برج خنك كننده به همراه تضمين خدمات پس از فروش.

نوين تهويه صنعت با كادري مجرب ارائه دهنده انواع تعميرات برج خنك كننده با بهترين قيمت و ضمانت خدمات پس از فروش.

تعميرات برج خنك كننده نياز به دانش و مهارت بالايي دارد و نياز است تا تجارب بالايي در اين زمينه وجود داشته باشد.اغلب دستكاري دستگاه توسط افراد نا متخصص باعث مي شود ضمن وارد كردن آسيب هاي جدي تر به خود برج خنك كننده،به دليل عدم توانايي برج در خنك سازي تجهيزات آسيب هاي جدي به خط توليد وارد و در نتيجه به تعليق يك واحد صنعتي منجر گردد.

از اين رو با توجه به حساسيت بالاي فرايند كار يك واحد صنعتي،نياز است تا برج خنك كن همواره در شرايط ايده آل خود باشد و بتواند با حداكثر توان تجهيزات را خنك كند.

تعميرات برج خنك كننده و طراحي برج خنك كننده

بدليل توليدگرما توسط تجهيزات خط توليد بيشتر دستگاه ها توسط آب خنك مي شوند و آب گرم شده توسط تاسيسات و پمپ هاي مخصوص به يك برج خنك كننده انتقال داده مي شود تا آب خنك شده و دوباره جهت كاهش دماي تجهيزات به خط توليد پمپاژ شود.از اين رو چنانچه برج نتواند نياز شما را فراهم كند و يا آسيب ديده باشد نياز به بررسي و يا تعميرات برج خنك كننده خواهيد داشت و اين جايي است كه مي بايست كار را به متخصص آن بسپاريد.

طراحي برج خنك كننده نياز به استفاده همزمان از دانش،مهارت و تجربه دارد كه در نهايت بتوانمتناسب با نياز هاي بوجود آمده محصولي تهيه گردد كه ضمن برطرف كردن نياز ها ، آسايش خاطر را نيز به همراه داشته باشد.مراحل كار برج خنك كننده و طراحي آن در ادامه بيان شده اند.با نوين تهويه صنعت همراه باشيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۰۶:۱۲ توسط:شهرام موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :