توليد و طراحي برج هاي خنك كننده توليد و طراحي برج هاي خنك كننده .

توليد و طراحي برج هاي خنك كننده

خريد برج خنك كننده

براي خريد برج خنك كننده بايد فاكتور هاي مهمي را در نظر بگيريد.نوع مواد اوليه تهيه شده در ساخت و همچنين مساحت فضا ، و دماي مورد نياز شما از قبيل فاكتور هايي هستند كه در خريد برج خنك كننده مورد نياز هستند و بايد به دقت بررسي گردند.

 

جهت قيمت گذاري و تعيين برآورد هزينه ساخت يك برج خنك كننده ، ميبايست عوامل بسيار مهمي در نظر گرفته شوند كه مهم ترين آنها به شرح ذيل مي باشند.

نوع مواد اوليه كه بر اساس نياز و بودجه ها تعيين مي گردد.

تعداد نيروي كار لازم جهت پياده سازي پروژه.

مدت زمان پياده سازي و توليد تجهيزات و نصب آن

اين 3 فاكتور مهم ترين عوامل هستند كه بايد جهت تهيه يك برج خنك كننده بايد آنها را در نظر بگيريم.

خريد برج خنك كننده

جهت خريد تجهيزات برج خنك كننده و نصب و راه اندازي آن ميبايست نوع تكنولوژي ساخته شده متناسب با محيط انتخاب گردد.اين امر باعث مي شود هزينه ها معقول تر به نظر برسند و در ازاي هزينه اي كه صورت مي گيرد پاسخ منطقي دريافت شود.صرف هزينه زياد و تهيه يك سيستم بسيار قوي ممكن است براي مشتري كاربردي نباشد و احتياج به سيستمي پر قدرت نداشته باشد و در مقابل كارشناسي نادرست و توليد برج خنك كننده نامتناسب نيز باعث مي شود تا نياز هاي مشتري بر آورده نشوند.

به عنوان مثال ممكن است جهت جابجايي هوا و انتقال دما نياز به استفاده از فن هاي گران قيمت نباشد و با توجه به محيط مورد نظر استفاده از فن هاي معمولي نيز پاسخگوي نياز مشتري باشد.همين امر باعث ميشود تا برج خنك كننده به درستي كارشناسي نشود.

از سوي ديگر نبايد قيمت را فداي راندمان و كيفيت كرد و در مواردي كه نياز به استفاده از تجهيزات با كيفيت تر و داراي قدرت بيشتر مي باشد بايد طبق محاسبات دقيق همه تجهيزات تهيه و نصب گردند تا در نهايت سيستم تهويه مناسبي توليد گردد.در توليد برج خنك كننده نياز به استفاده همزمان از دانش ، مهارت و تجربه مي باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۰۷:۰۱ توسط:شهرام موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :